Monday, March 19, 2012

Down

Dear blog,
I am 22 years old boy with no one except Allah and my parents. Saya keseorangan dalam semua perkara. I really don't know is it me that ugly and cannnot be friends with other people or am I that low to be friend. Aku terasa sangat lonely hinggakan aku tiada teman untuk makan bersama, untuk berjalan atau hang out bersama. Apa salah aku? Aku nak berkawan saja. Aku pun manusia yg punya hati dan perasaan.

Aku tak suka tempoh praktikal sebab most of the time aku sorg. Actually i don't know what shall i say about this but its true I am lonely. Kadang-kadang dalam bilik aku menangis seorang diri. Aku tau aku ni bukannya kaya sangat tapi aku cuba untuk mencapai sama taraf dengan korg sekurang-kurangnya aku tak mengemis. Aku ade berhutang tapi if kau minta akan aku bayar on the spot. Aku rela berlapar. Adakah ni sebab tiada siapa nak berkawan dengan aku? Adakah sebab aku hodoh gemuk?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers